שימוש מושכל בחומרי ניקוי

לא פעם אנו נתקלים באנשים מן הישוב המנסים לבצע פעולות ניקיון על ידי שימוש והמלצות וטיפים כאלה ואחרים, הבעיה,ישנם חומרי ניקוי פעילים (או לא) העלולים לגרום נזק – לעתים בלתי הפיך למשתמש או לסביבתו מבלי לשים לב. בחברות ניקיון משרדים מקצועיות יודעים להבחין בין חומרים רעילים ולהימנע מראש משילובים מסוכנים.

כך למשל שימוש בסודה קאוסטיק אכן מסיר כתמים מחרסינה וכיוב' אולם יש לקחת בחשבון שזהו חומר חריף ביותר והשימוש בו אינו מומלץ למי שאינו יודע מה טיבו של החומר ומגרעותיו.

חומרי הלבנה כאלה ואחרים מצויים בשוק, כאשר לא תמיד אנו שמים לב ממש לתווית האזהרה שעל חומרים אלו, כך למשל מגיעים אנשים לחדרי מיון של בתי החולים לאחר שהשתמשו בכמות של מסיר שומנים לאורך זמן – ללא הגנה מתאימה,מסירי השומנים הם חומרים חריפים במיוחד והשימוש בהם ממש כמו בהרבה חומרים אחרים מחייב אמצעי הגנה כאלה ואחרים על מנת שלא לגרום נזק למשתמש ולסביבתו.

חברת ניצוץ שירותי ניקיון מנוסה דיה ועובדיה מקצועיים דיים על מנת לבחור את חומרי הניקוי המתאימים בכל זמן ומקום, גם הכלור (האקונומיקה) שאפשר לרכוש בכל סופר עלול להיות חומר רעיל ולגרום נזק לא קטן ואף למעלה מכך אם לא מאווררים את החלל בו מנקים או בשימוש עם מים חמים וכיוב'.

עוד עניין חשוב להזהיר ולהזכיר הוא ערבוב חומרי ניקוי. על מרבית חומרי הניקוי ישנה תווית אזהרה המתריעה בפני ערבוב חומרי ניקוי.

הסכנה התמונה בערבוב חומרים שכאלה היא אידוי ויצירת תחמוצות ותרכובות רעילות במיוחד, לכן מומלץ ביותר להישמר ולהימנע מערבוב חומרים שכאלה.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *